Chia pudink

Konečně jsem si udělala čas na to, abych vyzkoušela chia pudink. „Udělala čas“ je v tomto případě silně výmluvné, protože času to zabere asi 5 minut, takže to byla spíš lenost. Příště ještě zkusím kokosové mléko, které má silné typické aroma, nahradit tím klasickým. Každopádně rychlá a zdravá snídaně připomínající dezert je na světě. Chia pudink si můžete připravit i do zásoby v lednici zhruba 5 dní vydrží.

Suroviny na 1 porci:

  • 3 lžíce ovesných vloček
  • 1 lžíce chia semínek
  • kokosové mléko (malou plechovku jsem trochu naředila vodou a využila ji na dvě snídaňové misky)
  • 1 lžíce oblíbeného sirupu (javorový, datlový, ..) nebo medu
  • špetka mleté skořice
  • oblíbené ovoce (borůvky, jahody, maliny, kiwi, ananas, mandarinky, může být i kompotované)

Všechny přísady dobře promíchejte a naplňte jimi skleničku či misku, nechte přes noc v ledničce. Ovoce, které si vyberete, nadrobno nakrájejte i do základu, klidně ho může nahradit i kvalitní džem. Ráno pak misku dozdobte.